- Direct de waarde berekend
- Gratis en verzekerd verzenden
- Vaste prijs na aanmelden
- Binnen 24 uur op uw bankrekening
Hoe werkt het verkopen?
Veelgestelde vragen
Hoe werkt het verkopen van mijn iPhone bij Rephone?
Verkopen bij Rephone is eenvoudig en snel. Volg deze stappen om je iPhone te verkopen:
1. Waarde berekenen: Begin met het berekenen van de waarde van je iPhone. Op onze website kun je snel en eenvoudig de waarde berekenen, ongeacht de staat van je toestel—of het nu beschadigd is of nog als nieuw.
2. Inpakken en opsturen: Na het aanmelden van je toestel ontvang je een verzendlabel voor gratis en verzekerd verzenden. Verpak je iPhone goed in een stevige doos met voldoende opvulmateriaal om schade tijdens verzending te voorkomen. Breng je pakket naar een PostNL-punt.
3. Geld ontvangen: Zodra je pakket bij ons aankomt, ontvang je een track & trace link om de verzending te volgen. Na ontvangst en beoordeling van je iPhone krijg je binnen 48 uur het bedrag op je bankrekening. Als je niet akkoord gaat met de beoordeling, sturen we je toestel kosteloos terug.
Je kunt je toestel ook persoonlijk inleveren bij onze winkel op Nieuwstraat 40 in Middelharnis. Onze experts staan klaar om je te helpen met het verkopen. Bij Rephone zorgen we ervoor dat je een eerlijke prijs krijgt en dat het proces soepel verloopt.
Welke stappen moet ik ondernemen voor ik mijn toestel opstuur?
U moet uw iCloud-account verwijderen van uw toestel en die daarna resetten, zodat wij uw toestel kunnen testen. Hieronder kan u precies zien hoe u dat moet doen.
iCloud-account verwijderen:
- Ga naar Instellingen op uw toestel.
- Tik op uw Apple ID (uw naam bovenaan het scherm).
- Kies iCloud.
- Scroll naar beneden en tik op Uitloggen.
- Bevestig dat u uit wilt loggen door op Uitloggen te tikken en voer uw Apple ID-wachtwoord in indien nodig.
Toestel resetten:
- Ga terug naar Instellingen.
- Tik op Algemeen.
- Scroll naar beneden en tik op Zet opnieuw op.
- Kies Wis alle inhoud en instellingen.
- Bevestig door op Wis iPhone/iPad te tikken en voer uw toegangscode in als dat gevraagd wordt.
Moet ik het toestel resetten?
Als uw toestel niet gereset is, kunnen wij de telefoon helaas niet kopen. Een reset zorgt ervoor dat het apparaat in de oorspronkelijke staat wordt teruggebracht, wat ons helpt om de functionaliteit en prestaties nauwkeurig te beoordelen. Het is essentieel dat het toestel volledig is gereset om mogelijke softwareproblemen uit te sluiten en een betrouwbare test te kunnen uitvoeren.
Moet ik mijn toestel opgeladen opsturen?
Ja, zorg ervoor dat uw telefoon volledig is opgeladen voordat u deze naar ons opstuurt of langsbrengt. Een batterijpercentage van minstens 50% is nodig, zodat wij direct aan de slag kunnen met het testen en inspecteren van het toestel. Hierdoor kunnen wij sneller een bod doen en de verkoop zonder onnodige vertragingen afronden.
Daarnaast is het belangrijk om uw toestel te resetten voordat u het verkoopt. U kunt lezen hoe u dit correct doet in de sectie ‘Hoe reset ik mijn toestel op de juiste manier?’. Dit helpt niet alleen bij een snellere afhandeling, maar zorgt er ook voor dat al uw persoonlijke gegevens van het toestel zijn verwijderd.
Hoe moet ik het toestel veilig versturen?
Hoe lang is een verzendlabel geldig?
Krijg ik een trackinglink bij het versturen?
Wat als mijn pakketje niet aankomt/kwijtraakt?
Moet ik mijn gegevens achterlaten in het doosje?
Wanneer u uw toestel naar ons opstuurt, is het cruciaal dat u gebruikmaakt van het verzendlabel dat wij u verstrekken. Dit verzendlabel bevat een unieke barcode die wij bij binnenkomst van uw pakket scannen. Zodra de barcode gescand is, kunnen wij al uw gegevens direct inzien, zoals uw naam, adres en de details van de verkoop. Dit zorgt ervoor dat het proces soepel en snel verloopt.